מערכת דיוור: איך היא יכולה להזניק את החברה שלכם קדימה?

-

מערכת דיוור היא אחד הכלים החשובים ביותר בכל עסק כיום. היא מאפשרת לנו ליצור מועדון לקוחות אקסקלוסיבי אליו נוכל להגיע בלחיצת כפתור ולשלוח לו מייל או SMS ובאמצעות לקדם את המוצרים והשירותים שלנו, לחלוק מידע וחדשות אודות המותג שלנו, להישאר בתודעת הקהל, לחלוק טיפים בעלי ערך ולבנות אמון ועוד.

אחד האתגרים העומדים בפני עסקים כיום היא היכולת למצוא את מערכת הדיוור המתאימה להם ביותר מבין המערכות המומלצות בשוק, כיצד לחבר אותה למערכת הCRM של החברה ואיך לייצר הרמוניה בין תהליכי העבודה בארגון, תהליכי האוטומציה בקמפיין הדיגיטלי שלנו ומתן השירות הטוב ביותר ללקוחות ולעוקבים תוך כדי.

אז רגע לפני שנצלול אל המערכת שאנו ממליצים עליה בואו נדבר תחילה על כיצד מערכת דיוור יכולה לעזור לעסק שלכם בעידן הדיגיטלי המודרני.

החשיבות של מערכת דיוור

אנו חיים במציאות שבה האינטרנט הוא חלק מרכזי בכל אספקט בחיים שלנו. מכשירים סלולריים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים ונייחים, אלה הולכים איתנו לכל מקום ובכל זמן ודרכי ההתקשרות העיקריים הם באמצעות המייל והודעות SMS.

באמצעות מערכת דיוור מקצועית המותאמת לצרכי העסק שלכם תוכלו להגיע אל אותם לקוחות/לקוחות פוטנציאליים ברשימת התפוצה שלכם ולבצע פעולות חיוניות שונות באופן שוטף. להלן רק כמה דוגמאות מהשימושים השונים במערכת הדיוור:

  • שליחת טיפים בעלי ערך, מדריכים ומאמרים בתחום שלכם: להישאר בתודעה של הקהל, לחזק את האמינות והקרבה ללקוחות ולמצב את עצמכם כאוטוריטה בתחום שלכם.
  • מבצעים וקידום מכירות: בלאק פריידי מתקרב? מקדמים מבצעים לחגים? אולי יום ראשון הגדול עם מיטב המבצעים בחנות שלכם? תוכלו לשלוח SMS (או מייל) עם המבצעים הרלוונטיים או חלק מהם עם קישור למידע המלא.
  • סדרת מיילים: תוכלו לתזמן ולשלוח לרשימת התפוצה שלכם סדרת מיילים. לדוגמה: מיילים לימודיים, קורס בחלקים, סדרת טיפים בנושא מסוים שאמורים להוביל למבצע מיוחד לשירות ועוד.

מה אתם מחפשים במערכת הדיוור שלכם?

  • חיבור למערכת CRM: כדי שמערכת הדיוור שלכם תהיה גם פונקציונלית כדאי שיתאפשר לכם לחבר אותה אל מערכת הCRM שלכם. באמצעות חיבור למערכת הCRM שלכם תוכלו לסנכרן את המידע מהקמפיינים השונים ומהמיילים שאתם שולחים לתפוצה שלכם למערכת אחת ולראות בצורה מסודרת איך הנתונים מושפעים מהתהליכים השונים של הקמפיין.
  • אפשרויות דיוור: אתם רוצים לבדוק אילו אפשרויות דיוור קיימות במערכת: האם אתם יכולים לשלוח רק מיילים לתפוצה או גם SMSים? במה זה כרוך? (לדוגמה האם צריך לקנות חבילת SMSים חודשית ואם יש הגבלה מסוימת בכל שליחה). בדקו האם תוכלו לייבא ולייצא רשימות תפוצה מוכנות מקובץ אקסל או מערכות אחרות. בדקו האם תוכלו לנהל כמה רשימות במקביל ואפילו בדקו אילו אפשרויות עיצוב וארגון ניוזלטר/SMS קיימות במערכת.
  • מעקב וניתוח נתונים: בדקו איזו מידע המערכת אוספת ומאפשרת לכם לעקוב אחריו. לדוגמה: מי פתח את המייל/הSMS שלכם? כמה מתוכם לחצו על הקישור? ועוד.
  • שירותים נוספים: האם אותה מערכת דיוור מספקת גם כלים ושירותים נוספים כמו בניית דפי נחיתה מעוצבים? אולי יכולת לשלוח SMS בוואטסאפ?
  • תמיכה ושירות: לבסוף אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים את השירות והתמיכה הטובים ביותר לצרכים שלכם.

הכירו את Zoho Campaigns: ממערכות הדיוור המתקדמות בעולם

מערכת ZOHO ידועה כאחת ממערכות ה-CRM המתקדמות והפופולריות ביותר בעולם עם מעל 180 אלף עסקים וארגונים העושים שימוש במערכת. זוהו כחברה היא הרבה מעבר למערכת ה-CRM עצמה ומספקת מגוון כלים ומערכות לבתי עסק, שניתן לסנכרן אותם אחד עם השני באמצעות חיבור API ועל ידי כך להרחיב את מעגל הכלים העסקיים שלכם. הכירו את ZOHO Campaigns – מערכת הדיוור של זוהו.

מערכת הדיוור של זוהו תספק לכם את כל הכלים הנדרשים לכם לניהול רשימת תפוצה ומועדון לקוחות בצורה מקצועית ונרחבת, כולל אינטגרציה למערכת ה-CRM של החברה (ומערכות CRM נוספות באמצעות התממשקות API). להלן כמה מהפיצ'רים של המערכת הנהדרת הזו:

Zoho Campaigns תיאור
מגוון אפשרויות ליצירת קשר מיילים, SMS ועוד.
תבניות מוכנות לשימוש תוכלו לעשות שימוש בתבניות מוכנות ומעוצבות למיילים לתפוצה שלכם ולחסוך זמן עבודה יקר, לשלוח מיילים מעוצבים ומסוגננים יותר שגם ישדרו את חוויית הלקוח שלכם וגם יגדילו המרות.
ניהול מגוון רשימות תפוצה בצורה מסודרת ומאורגנת, מעבר מהיר וקל בין הרשימות, אפשרות לשלוח מייל לרשימה אחת או יותר בו זמנית לבחירתכם.
תזמון מיילים ניתן לתזמן מיילים ו-SMS, להכין ולתזמן סדרות מיילים ו-SMS ולשלוח לעוקבים שלכם.
אינטראקציה למערכת ה-CRM של ZOHO התממשקות מערכת למערכת ה-CRM של זוהו וסנכרון הנתונים בין הקמפיינים השונים ומערכת הדיוור, ביצועי המיילים וה-SMS שלכם ועוד.
עורך קל ונוח לשימוש לא צריך להיות בעלי ידע טכני כדי לתפעל את המערכת וההודעות.
מגוון פרמטרים למעקב וניתוח נתונים החל ממי פתח את המייל או ה-SMS שלכם, מי לחץ על הקישור הפנימי, מי הגיב ועוד.
חיבור לרשתות החברתיות אפשרות לחיבור וניהול העמודים השונים ברשתות החברתיות דרך המערכת, תזמון פוסטים, ציוצים, תמונות, וידאו ועוד.
התממשקות למערכות הקמפיין הממומן של גוגל ופייסבוק התממשקות מלאה למערכות הפרסום המובילות בעולם השיווק הדיגיטלי וחיבור מלא לביצועי הקמפיין, מעקב אחר לידים המגיעים מהקמפיינים השונים ואפילו מעקב אחר המרות.
 Google Apps התממשקות לכלים הגדולים בשוק של Google Apps

הטעמת מערכת הדיוור של ZOHO עם מערכת ה-CRM שלה

עבודה נכונה ומקצועית עם מערכת דיוור (כל מערכת דיוור שתבחרו לעבוד אתה) תלוי במידה רבה באיכות ההטמעה שלה בארגון שלכם, בחיבור עם מערכת ה-CRM שלכם והשילוב שלה בתהליכי העבודה והקמפיינים שלכם. אנו בחברת CRMERS מתמחים בהטמעה של מערכות לארגונים ומכירים היטב את הכלים השונים של ZOHO, מתמחים במערכת ה-CRM ומערכת הדיוור שלה ונשמח לעמוד לשירותכם בהטמעת מערכת הדיוור בארגון שלכם.