מערכת לניהול לקוחות: כיצד תוכנה לניהול לקוחות יכולה לשפר את התנהלות בארגון שלכם?

-

אם אתם בעלי עסקים אנו מניחים שיצא לכם לשמוע לא פעם את הביטוי "מערכת לניהול לקוחות" (CRM). בחירת מערכת לניהול לקוחות הינה מלאכת מחשבת של ממש ודורשת הבנה נרחבת לצד התאמה של המערכת הטובה ביותר לצרכי הארגון. אנו בטוחים שיש לכם כמה סימני שאלה בנושא לגבי מה היא אותה מערכת, מה היתרונות העסקיים הטמונים בשימוש בה ואיך תוכלו לבחור את המערכת הטובה ביותר עבורכם. אז בואו נדבר על זה.

מה היא מערכת לניהול לקוחות?

מערכת לניהול לקוחות כבר מזמן הפכה לבחירתם הטבעית של מאות אלפי עסקים ברחבי העולם. אין זה פלא מאחר תוכנה זו מצליחה לאגד בתוכה מגוון רחב של כלים ניהוליים ופיצ'רים שונים תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת תוכלו לקבל תמונה עדכנית למצב העסקי, הכלכלי וכלל פעילויות הארגון בכל רגע נתון, בכל זמן ומכל מקום.

לדוגמה: מעקב אחר תהליכי מכירה, ניהול מועדון לקוחות ושימור לקוחות, ניהול משימות ופרויקטים, הנהלת חשבונות, מעקב אחר מלאים והזמנות ועוד. מערכת זו נותנת לכם אפשרות למזג את כל ניהול העסק שלכם לממשק אחד פונקציונאלי ואמין. באמצעות שימוש נכון במערכת תוכלו להיות עם "יד על הדופק" ולנהל את כלל התהליכים העסקיים בצורה נכונה תוך כדי צפייה בנתונים וניתוח תובנות מהמערכת להמשך הפעילות.

מערכת ZOHO: המערכת הפופולרית בעולם לניהול לקוחות

ישנן מגוון רחב של מערכות שונות המיועדות לניהול לקוחות. אנו רוצים להציג לכם את מערכת ZOHO אשר הפכה כבר מזמן לביטוי שגור בתחום ועזרה למאות אלפי עסקים לבדל את עצמם מן השאר ולנהל את התהליכים העסקיים בצורה נכונה, מקצועית וחכמה.

יתרונות בשימוש במערכת זוהו:

  • ניתוח נתונים עשיר – המערכת לומדת אתכם ואת העסק שלכם בצורה יום-יומית ומבצעת ניתוח נתונים עשיר לכלל התהליכים העסקיים: כלכליים, עסקיים ואפילו מנתחת יעדים קבוצתיים ואישיים של העובדים שלכם. באמצעות כלי הניתוח של המערכת תוכלו לקבל החלטות מושכלות, לקבל תובנות מעשיות ולמדוד את הפעילויות העסקיות בזמן אמת  – כך תוכלו לפעול לשם צמיחה עקבית של העסק שלכם.
  • התאמה אישית רספונסיביות – המערכת קלה מאוד בייסודה וניתן להתאים אותה אישית בהתאם לתהליכים העסקיים שלכם יחד עם שילוב של מעל 500 יישומי צד שלישי.
  • ניצול מירבי של הזמן – מערכת זו מאמינה שהזמן הוא המשאב החשוב ביותר וכך גם אנחנו חושבים, לכן אין מן הנמנע שמדובר באחת מן המערכות הטובות בתחום. המערכת נבנתה בצורה כזו שתשתמשו בה כמה שפחות – דרך תהליכי אוטומציה, תהליכים, קמפיינים, מסעות לקוח ועוד. כך תוכלו לנצל את הזמן פחות ב"תוכנה" והזנת נתונים אלא בבניית קשרים עסקיים ובידול מן המתחרים שלכם.

למה חשוב לעבוד עם חברה המתמחה בהטמעת מערכות לניהול לקוחות?

מערכת לניהול לקוחות הינה שם כולל למגוון רחב של פיצ'רים ומשתנים ולכן חשוב שהטמעת תוכנה לניהול לקוחות בחברה שלכם תעשה בהתאם לאפיון אישי מסודר. לכן אנחנו רואים חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה בהטמעת מערכות לצד הבנה מקיפה בעולם העסקים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מבזבזים זמן ומשאבים בשימוש במערכת שלא מתאימה לצרכים שלכם.

טיפ הזהב שלנו: מערכת שמתאימה לעסק אחד לאו דווקא תתאים לעסק אחר, לכן במקרה הזה אנחנו לא נרצה להסתכל על הדשא של השכן אלא לאפיין את הדשא שלנו לפרטי פרטים – אין דרך טובה וחכמה יותר מלעשות זאת יחד עם חברה המתמחה בהטמעת מערכות ניהול. כאן אנו ב-Crmers נכנסים לתמונה ונשמח לעמוד לשירותכם בנושא.

שאלות נפוצות

האם מערכת לניהול לקוחות מתאימה לכל עסק?

מערכת לניהול לקוחות לא רק שמתאימה לכל עסק היא הכרחית וחיונית לניהול נכון של התהליכים העסקיים תוך כדי ניצול של כל המשאבים האפשריים והפקת תובנות ולקחים מדי יום ביומו. לכן אם אתם רוצים לפתח ולהתפתח אין מן הנמנע שזו תהיה הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבורכם.

שמעתי המלצות רבות על מערכת מסויימת, האם היא מערכת טובה?

אנחנו פוגשים לא מעט אנשים שמספרים על קולגות מהתחום, חברים או אפילו המלצה באינטרנט שהם קיבלו אודות מערכת מסוימת. אנחנו מאמינים שכל המערכות הן טובות אך יש חשיבות אמיתית בהתאמת המערכת לצרכים העסקיים שלכם – לכן הבחירה צריכה להיעשות לאחר אפיון מסודר תוך הסתכלות על הארגון ממבט-על.

אילו תהליכים עסקיים יכולים לקבל מענה עם תוכנה לניהול לקוחות?

מערכת ניהול לקוחות נותנת לכם מענה במגוון רחב של תהליכים עסקיים. ביניהם: חיבור עם מערכת הנהלת חשבונות, ניהול עובדים ולקוחות, ניהול מלאים ולוגיסטיקה, מעקב אחר יעדים, מעקב בזמן אמת, ייעול תהליכים והפקת תובנות רלוונטיים, ניהול משימות ופרויקטים, סדר וארגון, שיתוף מידע, אפשרויות שליטה ובקרה נרחבות ועוד.

האם יש צורך בידע בתוכנה ובתפעול של מערכות?

גם אם אתם טכנופובים אתם יכולים להיות רגועים, אין שום צורך בידע בתוכנה, קוד ו/או בתפעול קודם של מערכות לשם עבודה עם מערכות אלו. כמו כן, אחרי הטמעת המערכת אנשי המקצוע שלנו יעברו ויעבדו יחד איתכם על כל הפיצ'רים, האפשרויות והטיפים שיעזרו לכם לעבוד ולנהל את התהליכים בצורה מהירה וחכמה.