רוצים להעלות את המכירות? כך תעשו זאת עם מאנדיי SALES

-

הרצון של כל בעל עסק, במיוחד כאשר מדובר בעסקים וארגונים גדולים, הוא לשפר את הביצועים והמכירות בעסק ובסופו של דבר את הרווחים שיאפשר לעסק להמשיך להתקיים ולצמוח. ישנן דרכים רבות לשפר ולייעל את תהליכי העבודה בארגון, את ביצועי העובדים, השירות וההתנהלות מול הלקוחות וכמובן את כמות המכירות בעסק בסופו של דבר. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לעשות שימוש במערכת CRM, או בעברית מערכת לניהול קשרי לקוחות אם תרצו. אך אם נרצה לדייק ולהמליץ על מערכת שכזו עם כלים המתאימים גם לצרכי גידול במערכת אז נרצה להמליץ בחום על מאנדיי SALES.

האם מערכת מאנדיי באמת כזו מומלצת?

מערכת מאנדיי היא אחת ממערכות הCRM המובילות בעולם והיא מתאימה לעסקים בכל סדר גודל, במיוחד לעסקים וארגונים גדולים המחפשים מערכת נהדרת שתכלול את כל מה שהם צריכים ותאפשר להם להמשיך לצמוח עם המערכת. מערכת זו תאפשר לכם לנהל פרויקטים, לנהל את הלקוחות, העובדים, המשימות, המחלקות ולמעשה – יש בה הכול מהכול. בעוד יש מספר מערכות CRM מומלצות, הרי שמערכת מאנדיי היא ללא ספק אחת המומלצות ביותר ויש לה אפילו מספר פיצ'רים שמעלים אותה בקלות מעל המתחרות שלה.

היתרונות של מערכת מאנדיי SALES לעסקים:

  • כל מה שאתם צריכים במקום אחד – אחד היתרונות הגדולים ביותר של מאנדיי הוא שמדובר במערכת מפותחת במיוחד שמספקת לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. נכון, קשה למצוא מערכת מושלמת, אבל היא ללא ספק קרובה לזה. תוכלו לנהל פרויקטים, תהליכי מכירה, לבנות תהליכי אוטומציה, לקבל גישה למידע רב ומגוון, ליהנות מדאשבורד עבודה נוח, ויזואלי, נעים לעבודה ואף להתחבר למגוון רחב של כלים חיצוניים.
  • לא יכולים להיות במשרד? יש אפליקציה – בעלי עסקים רבים, עובדים, מנהלי צוותים – לא תמיד יכולים להיות זמינים במשרד או מול המחשב ולכן האפליקציה של MONDAY שימושית במיוחד. תוכלו להתחבר למשתמש שלכם ולנהל דרך הטלפון הנייד שלכם את כל מה שאתם צריכים בקלות וביעילות ומכל מקום. לדוגמה: איש המכירות נמצא בשטח ורוצה לרשום לקוח למערכת או לבצע הזמנה אונליין, לרשום פרטי אשראי או להעביר הוראה במערכת להנפיק חשבונית ללקוח. דוגמה נוספת: מנהל עבודה הנמצא מחוץ למשרד וצריך להיות בבקרה על משימה דחופה או להעביר משימות לצוות ובשל אילוצים אישיים נאלץ להיות מחוץ למשרד אך מבלי שזה יפגע בעבודה השוטפת.
  • אינטגרציות לאינספור כלים – מאנדיי היא הרבה מעבר למאנדיי SALES, היא תאפשר לכם אינטגרציה לכלים רבים ושונים, החל מהג'ימייל שלכם, דרך מערכות תפוצה כמו מייל צ'ימפ, גוגל דרייב, אאוטלוק ואינספור מערכות אחרות. על ידי כך היא מאפשרת סינכרון מלא של כל המידע במקום אחד וכן מאפשרת לכם לנתח את הנתונים בקלות וביעילות במקום אחד כדי ללמוד היכן ניתן לשפר את הביצועים, את כמות המכירות ואת הרווחים בחברה.
  • שילוב הליכי אוטומציה רבים ומגוונים – יתרון משמעותי נוסף של המערכת הוא היכולת לשלב הליכי אוטומציה שונים. מה היינו עושים בעבר בלי אוטומציה אה? ברגע שהתחלנו להשתמש בטכנולוגיה כדי לשדרג את תהליכי העבודה והמכירות ולהוסיף תהליכי אוטומציה שחוסכים משמעותית בזמן, עלויות כוח אדם ומאפשרות למחלקת המכירות שלכם, לעובדים אחרים ולמנהלים בארגון לנצל את הזמן שלהם למשימות הרבה יותר חשובות ומועילות לארגון שלכם – כבר אי אפשר לחזור אחורה או לדמיין את ניהול העסק שלנו ללא שימוש בהליכי אוטומציה שונים. אם זה נשמע לכם משהו מסובך – הרי שמאנדיי מפשטת לכם את התהליך בצורה משמעותית.
  • שירות ותמיכה בעברית – אם דיברנו על פשטות הרי שעבור רבים זה מרגיש הרבה פחות נוח להיעזר בתמיכה של מערכת מסוימת בשפה זרה, במיוחד אם האנגלית שלכם לא משהו. מאנדיי היא מערכת כחול לבן – משלנו! ועל כן אחד היתרונות שלה הם שהיא מציעה שירות לקוחות בשפה העברית, ללא הצורך בחריקות שיניים, שינון ביטויים מפוצצים באנגלית כדי לנסות להסביר את עצמנו מול בחור מהמזרח עם ידע באנגלית כאילו נולד בארה"ב, וכמובן ללא פערי שעות.
  • שימוש במערכת בשפה העברית כולל RTL – הכירו גם את כפתור הקסם שנמצא בתפריטי העריכות של המשימות והוא כפתור הRTL שמאפשר לכם לסדר את הרישום מימין לשמאל, כפי הנהוג בשפה העברית, אופציה שאין במרבית מערכות הCRM בעולם כיום, טובות ככל שיהיו.
  • מגוון עצום של כלים ואפשרויות למחלקת המכירות שלכם – מאמר זה מדבר בעיקר על השימוש במאנדיי SALES של מערכת MONDAY ולכן עוסק בעיקר בנושא המכירות. עד כה פירטנו על היתרונות של מאנדיי לארגון שלכם וממש בעוד רגע נתחיל לפרט לכם בצורה פרקטית וספציפית יותר בנושא המכירות.
  • תוכניות תמחור גמישות (יחסית) – לבסוף נרצה להתייחס בקטנה גם לנושא התמחור. מאנדיי מציעה מגוון חבילות אפשריות לעסקים כך שתוכלו לבחור את זו המתאימה ביותר לצרכים שלכם. לאחר בחירת החבילה התמחור יהיה מבוסס לפי כמות המשתמשים שתצטרכו לקשר לחשבון שלכם. כאן יש כוכבית כיוון שהמערכת איננה גמישה ברמת המשתמש אלא ברמת כמויות מסוימות שהיא מציעה. לדוגמה חברה עם 27 משתמשים תצטרך לשלם על חבילה של 30 משתמשים, כלומר על 3 משתמשים ספייר גם אם אין להם שימוש – הם יהיו חלק מהתשלום החודשי. כאשר מדובר על 1-3 משתמשים ההבדלים יהיו מינוריים יחסית אך כאשר יהיה מדובר כבר על 7-8 משתמשים שתצטרכו לשלם עליהם על אף שאין לכם בכך צורך – זה עשוי להפוך את המערכת לפחות משתלמת עבורכם כלכלית.

 

איך עזרנו לעסקים לעבוד בצורה יעילה יותר ולמכור יותר עם מאנדיי SALES?

מאנדיי היא אחת המערכות שאנו בCRMERS ממליצים עליהם בחום. בעזרת מאנדיי SALES ועם המערכת של MONDAY בכלל ניתן ליהנות ממגוון יתרונות אפקטיביים בשטח. להלן כמה דוגמאות:

  • כל הנתונים במקום אחד – הפלטפורמה של מאנדיי מאפשרת אינטגרציה למגוון רחב של כלים ומערכות שכמעט כל בעל עסק עובד עמם. החל מג'ימייל, גוגל דרייב, גוגל קלנדר, מערכות תפוצה, מערכות להנהלת חשבונות ועוד. ניתן גם להתחבר למערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק ועל ידי כך לסנכרן את הנתונים מהקמפיין עם נתוני הפעילות בחברה לידי דוחות מרכזיים שיאפשר לשפר את התקשורת עם הלקוחות, לספק שירות טוב יותר, להפחית שגיאות שונות בתהליכי העבודה, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ובסופו של דבר גם למכור יותר.
  • אוטומציה – שילוב של תהליכי אוטומציה יכולים לסייע במגוון דרכים כמו למשל שחרור צוות אנשי המכירות שלכם להתעסק בדברים קצת יותר חשובים ובעלי ערך מאשר לתזמן מעקבים אחר לקוחות באופן ידני, לעדכן סטטוס עסקה, לחזור אל לקוחות בטלפון ועוד. יש מגוון דרכים שניתן להשתמש באוטומציה בעסק שלכם באמצעות מאנדיי והיא ללא ספק תהיה חיונית עבורכם. שילוב תהליכי אוטומציה המותאמים אישית לצוות שלכם יאפשרו להם להיות יותר פרודוקטיביים, להספיק יותר במהלך היום, לעדכן אותם בזמן אמת בשלבי עסקה קריטיים או כאשר קיימת סכנת נטישה פוטנציאלית של לקוח ועל ידי כך לשפר את אחוז הסגירה של הלקוחות.
  • סיווג לידים – תוכלו לבצע פעולה של תיעדוף וסיווג לידים לפי סוגים, מוצרים, רמות דחיפות, מחלקות ואפילו ברמת הנציג המטפל בהם. תוכלו גם לתעדף לידים לפי רמת הכנסה פוטנציאלית ורמת המעורבות של הליד בתהליך. אלה יוכלים לעזור לכם לשפר משמעותית את ההכנסות מהעסק שלכם.

 

לסיכום; שימוש במערכת מאנדיי יכולה לשפר משמעותית את המכירות בעסק שלכם אך לא די בכך היא גם תשפר הליכים עסקיים אחרים כמו שיפור הפרודוקטיביות בין העובדים, ניהול משימות יעיל יותר בעסק, מעקב טוב יותר אחר לקוחות, העובדים והפרויקטים בארגון, קליטת לקוחות חדשים בצורה טובה יותר ואינספור דברים אחרים. לא יודעים מאיפה להתחיל? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.