תוכנה לניהול מכירות: לשפר את היעילות ולהגדיל את ההכנסות

-

תוכנה לניהול מכירות הינה כלי רב עוצמה שייקח את העסק שלכם לשלב הבא במכירות ובהכנסות של המותג שלכם. תוכנה זו עוזרת לכם לנהל את כל תהליכי המכירות העסקיים לצד תהליכים נוספים כך שיתאימו לצרכים העסקיים והפנימיים שלכם.

אנו בחברת Crmers מתמחים באפיון, בנייה והתאמה של מערכות מידע ומערכות CRM ללקוחות, לרבות תוכנות לניהול מכירות והטמעה של כלים שונים שיסייעו למחלקת המכירות שלכם לשפר ביצועים ולהגדיל את המכירות בארגון.

מהי תוכנה לניהול מכירות?

תוכנה לניהול מכירות הינה תוכנה אשר באמצעותה תוכלו לעקוב, לאפיין ולנתר את כלל התהליכים העסקיים, כולל תהליכי המכירה בחברה שלכם. מערכת זו תרכז לכם מגוון רחב של מדדים, דוחות וגרפים הקשורים למכירות בעסק שלכם וכמובן תציג גם נתוני הכנסות והוצאות.

תוכלו לנהל את יומני הפגישה של אנשי מכירה שלכם, לקלוט לידים ממגוון ערוצים שונים אל תוך המערכת, לעקוב אחרי תהליכי מכירה, לקדם תהליכי אוטומציה שונים לשמירה על מאגר הלקוחות שלכם ולשפר את ביצועי החברה שלכם. תוכנה לניהול מכירות הפכה להיות הכרחית בעידן של היום ועוזרת לנו להפיק את המירב מהעסק שלנו.

האם תוכנה לניהול מכירות עוסקת אך ורק במכירות?

בשונה ממה שאנשים רבים חושבים תוכנה לניהול מכירות אינה מתעסקת אך ורק במכירות אלא בכלל התהליכים העסקיים השונים בארגון. תוכנה לניהול מכירות תהיה לרוב תוכנה לניהול לקוחות (CRM) אשר באמצעותה נוכל לעקוב אחר כלל התהליכים העסקיים שלנו – הבנה של כלל התהליכים ממבט על עוזר לנו להשפיע בצורה ישירה גם על תהליכי המכירה.

הכלים השונים המיועדים לתחום המכירות וסיוע למחלקת המכירות בארגון יהיו רק חלק מהכלים והפיצ'רים השונים במערכת שלכם. בין הכלים הנוספים שנוכל לחבר באמצעות API למערכת שלנו: חיבור עם מערכת הנהלת חשבונות, אוטומציות ואינטגרציות עם מגוון רחב של יישומים, חיבור כלי אנליטיקס, מעקב אחר יעדים, ניהול מלאים ולוגיסטיקה, מעקב בזמן אמת, ניהול משימות ופרויקטים, שיתוף מידע, אפשרויות שליטה והפקת תובנות ולקחים רלוונטיים בהתאם לדוחות יומיים, שבועיים וחודשיים.

כך נוכל לשפר לא רק את תהליכי המכירה אלא את כלל התהליכים העסקיים. עלינו לזכור שתהליכי מכירה נכונה הם רק צעד אחד לשיפור ההכנסות. שיפור מלא של ההכנסות יהיה לאחר שאנחנו נתן מענה ונבין את כל המספרים והנתונים שמאחורי העסק שלנו – אין ספק שמערכת זו נותנת לנו את האפשרות.

זה הזמן לשאול את עצמכם – מה אתם באמת יודעים?

במרוצת השנים פגשנו מגוון בעלי עסקים שחשבו שהם יודעים ושולטים בכל מה שקשור לעסק שלכם, לפחות ברמה המספרית והם סמוכים ובטוחים שהם יודעים מה הסיבה שבגינה אינם מצליחים לשבור את תקרות הזכוכית השונות. אנו מציעים לכם לעצור רגע ולשאול את עצמכם מספר שאלות:

  • האם אתם יודעים מה היקף המכירות השבועי, החודשי והשנתי שלכם בעל פה?
  • האם אתם יודעים איזה לקוח הגדיל את הרכישות שלו בשנה האחרונה ואיזה לקוח המעיט את עסקאותיו?
  • כמה אנשי המכירות שלכם מוכרים כל חודש?
  • מה היקף המכירות בין השנה הזו לשנה שעברה לפי פילוח שבועות וחודשים?

אם הייתם צריכים לחשוב לפני שעניתם לשאלות או שלא הייתם בטוחים במספרים הרי שאתם לא באמת יודעים מה מתרחש בעסק שלכם. אגב זה לגמרי מובן. באמצעות מערכת לניהול מכירות תוכלו לעקוב אחר כל המספרים ברמה היום-יומית ולראות את כל המידע הנדרש לכם במקום אחד.

תוכנת ZOHO: מנצחת על התזמורת בעולם המכירות וניהול הלקוחות

כיום אנחנו רואים מגוון רחב של תוכנות המשמרות לניהול לקוחות ומכירות. אנו נרצה להתעכב על אחת המערכות הטובות ביותר בתחום – מערכת ZOHO. מערכת זו הינה מערכת שתעזור לכם לעבוד במהירות-על תוך כדי שאתם שומרים על צמיחה קבועה ומגיעים לתוצאות מעולות.

דרך התוכנה הנהדרת הזו תוכלו לבנות יחסי לקוחות מעולים יחד עם נתוני פילוח, עוצמה של נוכחות מרובת-ערוצים, אוטומציות, תהליכי לקוח, מעקב אחר קמפיינים, מסעות לקוח ועוד. כך תוכלו לנצל זמן רב ולהשקיע אותו במה שחשוב באמת – בניית קשרים ושגשוג עסקי.

כמו כן במערכת תוכלו לקבל מגוון רחב של החלטות מושכלות בזריזות בעזרת כלי הניתוח המתקדמים של המערכת, כל זאת על מנת להניע צמיחה עקבית. התאמה של המערכת צריכה להיעשות יחד עם חברה המתמחה בתחום אשר תדע לאפיין ולהתאים אותה לצרכים הארגוניים שלכם.

שאלות ותשובות:

האם תוכנה לניהול מכירות תסייע לנו מעבר לשיפור כמות המכירות בעסק?

כפי שכבר הצלחתם להבין התוכנה היא הרבה יותר מתוכנה לניהול מכירות. באמצעות התוכנה תוכלו לעקוב אחר מספר רחב של תהליכים עסקיים שונים אשר יעזרו לכם לקבלת תמונת-על, להפיק תובנות ולקחים ולהפוך לרווחיים הרבה יותר.

האם צריך ידע קודם לשם תפעול ועבודה עם תוכנה לניהול מכירות?

אין צורך בידע כללי לשם הפעלת התוכנה ועבודה עם תוכנה לניהול מכירות. למעשה התוכנה בנויה בצורה פשוטה כך שכל אחד יוכל להשתמש ולהיעזר בה במקסימום יעילות ובמינימום זמן. כמו כן אנחנו נלווה אתכם ונדריך אתכם לשימוש במערכת.

איך אוכל להתאים את התוכנה הטובה ביותר לחברה שלי?

כל עסק הוא שונה לכן אנחנו רואים את הצורך באפיון אישי בהתאם לצרכים שלכם. אנשי המקצוע שלנו יאפיינו יחד איתכם את הצרכים העסקיים שלכם ויתאימו עבורכם את התוכנה הטובה ביותר לחברה שלכם.

מה הדברים שאני יכול לעשות עם תוכנה לניהול מכירות?

כמו שכבר הצלחתם להבין, התוכנה היא הרבה יותר מתוכנת מכירות, היא תוכנה שנותנת לכם אפשרות לעקוב אחר כלל התהליכים העסקיים ולתרגם את זה לפרודוקטיביות ורווחיות. ביניהם: יכולת מעקב ובקרה, הנהלת חשבונות, ניצול הזדמנויות ולידים, ניהול פרויקטים, מלאים, מעקב אחרי מכירות, יעדים, אוטומציות רבות וכן הלאה.

האם לעובדים יש גישה למערכת?

לא רק אתם מקבלים גישה למערכת. אתם יכולים לפתוח גישות לענפים מסוימים במערכת לעובדים שלכם. לדוגמה לאזור המכירות והיעדים – שם כל איש מכירות יוכל לעקוב אחר היעדים שלו, לראות איפה הוא ביחס לשאר וביחס לחודשים הקודמים. מה שמעלה את המוטיבציה והפרודוקטיביות.