אוטומציה עסקית: מייעלים תהליכים עם מערכות CRM חכמות ומסעות לקוח אוטומטיים

-

כבעלי עסקים ודאי כבר שמעתם על המונח אוטומציה עסקית ועל החשיבות שלו בעולם העסקי המודרני שאנו חיים בו כיום. כאשר הכול מתקדם הרבה יותר מהר מהקצב שאנו יכולים באמת לעמוד בו, התחרות רק הולכת ועולה, הכניסה של AI למגוון רחב של תעשיות והפיתוח המתקדם של מוצרים ושירותים טובים ואיכותיים יותר. כל אלה הופכים אוטומציה עסקי לא רק ליתרון – אלא להכרח.

אוטומציה עסקית – איך זה עובד?

אוטומציה עסקית מתייחסת לכל החלקים בעסק שלכם, החל מניהול יעיל יותר של העובדים שלכם, דרך ניהול משימות, שיפור שרשרת האספקה, שיפור השירות ללקוחות ושביעות הרצון שלהם ועוד. בין היתר תוכלו להפיק דוחות נתונים במקום אחד ולהסיק מסקנות לטובת שיפור הביצועים בעסק, תוכלו לשפר את התקשורת עם הלקוחות שלכם, לבנות תהליכי אוטומציה ומסעות לקוח אוטומטיים, לשפר את הפרודוקטיביות של העובדים שלכם להגדלת רווחים ותפוקה ועוד.

להגדיל מכירות בעסק עם מערכת CRM מתאימה ושימוש באוטומציות

מערכת CRM הינה מערכת לניהול הלקוחות בארגון שלכם. מערכות מודרניות כוללות מגוון רחב של אפשרויות וכלים שונים כך שהן הרבה מעבר לניהול כרטסת לקוחות. תוכלו גם לחבר כלים נוספים ומערכות נוספות למערכת הCRM שלכם ועל ידי כך להגדיל את האפשרויות השונות שתוכלו לעבוד איתן. כדאי יהיה לשלב תהליכים אוטומטיים שונים שיחסכו לכם ולעובדים שלכם זמן עבודה יקר, מאמץ ויאפשרו להם להגדיל את התפוקה היומית, להתייעל ובסופו של דבר להכניס יותר לעסק שלכם. אנשי מכירות ימכרו יותר כיוון שלידים לא יפלו בין הכיסאות, מנהלי המכירות יוכלו לעקוב אחר ביצועי העובדים בקלות, לשמוע הקלטות של שיחות ולקבל דו"חות באופן אוטומטי דרך המערכת. מנהלי השיווק שלכם יוכלו לראות כמה הם הכניסו וכמה הם הוציאו בכל קמפיין ואפילו מנהלת המשרד תוכל ליהנות מחיסכון יקר בזמן ומאמץ בעבודה ידנית מתישה. אתם כמנכ"לים תוכלו ליהנות מכל המידע בצורה נגישה ומהירה, חיסכון בעלויות תפעול, שיפור היעילות בעבודה, הגדלת הרווחים ושיפור שביעות רצון הלקוחות. מה יכול להיות טוב יותר?

מסעות לקוח אוטומטיים – למכור יותר ולשפר את שביעות רצון הלקוח

מסע לקוח הוא מונח המתייחס לדרך שעובר הלקוח מהרגע שהוא נחשף אליכם לראשונה ולאורך תקופת ההיכרות והפעילות אתכם. כלומר החל מהרגע שהוא רואה מודעה, מאמר, פוסט או סרטון שלכם ברשת, דרך הגלישה באתר/בדף העסקי שלכם, רכישת מוצר/שירות, קבלת המוצר/השירות ועד רכישות חוזרות והפיכתו ללקוח ממליץ ונלהב.

אם קורה לכם ש:

  • הלידים שמשאירים לכם פרטים לא זוכרים שהם עשו זאת.
  • קשה לכם להשיג את הלקוחות בטלפון.
  • השיחות עם הלקוחות קרות ומנוכרות מאוד.
  • קשה לכם לעקוב אחר העבודה הידנית הרבה
  • שירות הלקוחות שלכם איטי מדי.
  • אתם לא הופכים מספיק לידים ללקוחות משלמים
  • אין לכם משוב ברור מהלקוח שיאפשר לכם לצמוח ולשפר את השירות שלכם.

סביר להניח שאתם לא משלמים אוטומציות במסע הלקוח שלכם

בשילוב מסע לקוח ייחודי ומותאם אישית ללקוח שלכם ובהתאם לצרכיו, תוכלו לבצע מספר רב של פעולות, לדוגמה:

  • שליחת הודעות וואטסאפ אוטומטיות ללידים החדשים המשאירים לכם פרטים.
  • שימוש בצ'אט בוט חכם לניהול שיחת מכירה בהודעות בוואטסאפ – ללא התערבות אנושית כלל ולצורך חימום הליד או אפילו למכור לו.
  • יצירת הצעות מחיר מעוצבות וממוקדות המתאימות באופן אישי לצרכי הלקוח.
  • קביעת פגישות בלחיצת כפתור.
  • בקשה למשוב מהלקוח – שנשלח אליו באופן אוטומטי.
  • הנפקת חשבוניות באופן אוטומטי ללקוח לאחר הזמנה ושליחת עדכון טיפול בהזמנה במייל.

עבודה עם צ'אט בוטים חכמים

אחד השירותים המיוחדים ביותר שאנו בCRMERS מספקים ללקוחותינו הוא שימוש בצ'אט בוטים חכמים. כיום תוכלו לראות אותם כמעט בכל מקום: מעמודים עסקיים בפייסבוק, דרך תשובות אוטומטיות באינסטגרם ועד ניהול שיחות שלמות עם לידים ולקוחות בוואטסאפ. כל זה ללא התערבות אנושית. הכול מתנהל לפי עץ שיחה חכם שמוגדר מראש ומאפשר לצ'אט בוט שלכם לנהל שיחה שמחממת את הלידים לקראת מכירה, מספקת להם מידע במהירות וללא התערבות של נציג אנושי ואפילו מוכרת להם באופן ישיר!

רק כמה דברים שהצ'אט בוט החכם שלכם יכול לעשות:

  • קביעת פגישות/תורים
  • מכירה ישירה ללקוח
  • שליחת חשבוניות/הצעות מחיר
  • שליחת טיוטות/הסכמים לחתימה
  • חימום הלידים לקראת שיחה עם נציג מכירות
  • מענה מהיר לשאלות נפוצות
  • ועוד.

שילוב אוטומטית עם AI (בינה מלאכותית)

שני הכלים העולים של עולם הפרסום בכלל ועולם הפרסום הדיגיטלי בפרט בשנים האחרונות אלו הם: אוטומציות ובינה מלאכותית (AI). השילוב של שניהם יכול להיות קטלני לכל עסק, בוודאי עסקים וארגונים גדולים. כללי המשחק השתנו וזה מאפשר לכם לא רק לשפר ולייעל תהליכים שונים בעסק אלא גם לשפר את התפוקה והביצועים בתוך הארגון, להפחית טעויות אנוש, לשפר את קבלת ההחלטות בארגון, לשפר את חוויית הלקוח שלכם, להגדיל את הפרודוקטיביות שלכם, לחסוך בעלויות ועוד.

אז הבינה המלאכותית בשילוב אוטומציות תוכלו לשלב בכל מחלקות העסק שלכם: החל ממחלקת השיווק, דרך מחלקת המכירות, גיוס כוח אדם, שירות הלקוחות, ייצור ותפעול ועוד. מנהלי מחלקות וכמובן מנכ"ל החברה יוכל ליהנות מדאשבורד מנהלים מעוצב ומסוגנן היטב שיאפשר לצפות בכל הנתונים במקום אחד במהירות ובקלות, להסיק מסקנות, לנתח נתונים ולקבל החלטות מושכלות שיעזרו בשיפור וייעול התהליכים השונים בארגון.

עוד לא שילבתם מספיק אוטומציות ובינה מלאכותית בעסק שלכם? צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

דרגו את הפוסט