ניהול קשרי לקוחות עם מערכת CRM חכמה

-

כיום כל עסק, קטן כגדול, זקוקים למערכת CRM לצורך ניהול שוטף של לקוחות, משימות, פגישות ועוד. מערכת שכזו הופכת להיות קריטית יותר ויותר ככל שהעסק גדל. בהתאם לכך גם בסיס הלקוחות הולך וגדל, כמות המחלקות והעובדים בתוך הארגון, אולי אפילו כמות המוצרים והשירותים מתפתחים וצומחים גם הם, וכך גם רמת הניהול צריכה לעלות בהתאם. ככל שהעסק שלכם יצמח כך גם יגדלו הדרישות שלכם ממערכת הCRM שלכם ותצטרכו לעבודה עם מערכת CRM חכמה עם מגוון כלים מקצועיים המסונכרנים אחד עם השני בתוך מערכת אחת.

כיצד מערכת CRM חכמה יכולה לתרום לניהול קשרי הלקוחות והעסק שלכם?

  • להיות בשליטה – כאשר עובדים עם מספר כלים/מערכות במקביל, העובדים על כתובות ובפלטפורמות שונות, עם נתונים מפוזרים, נוצר כאוס המקשה על ניהול יעיל של העסק ותפעול העבודה היומיומית. גם העובדים וגם הלקוחות שלהם יושפעו מכך. באמצעות מערכת CRM חכמה תוכלו לפתוח ולערוך משימות, לשייך לעובדים, לפתוח משתמשים, לסדר הקצאות, להגדיל יעדים לפרויקטים, לקבוע פגישות, לטפל במהירות במסמכים חשבונאיים ועוד. הכול בלחיצת כפתור, מאותה מערכת שמאגדת את כל הנתונים במקום אחד.
  • ייעול תהליכים בארגון – ככל שתצליחו לשפר ולייעל את תהליכי העבודה בארגון שלכם תוכלו לחסוך בעלויות עובדים, בעלויות חומרי גלם, למקסם מכירות ורווחים, להעניק שירות טוב ומדויק יותר ללקוחות שלכם ועוד.
  • חיסכון משמעותי בזמן – עבודה עם כלים טכנולוגיים מתקדמים במערכת CRM חכמה תאפשר לכם לחסוך משמעותית בזמן יקר בביצוע פעולות שונות, בהתנהלות מול הלקוחות שלכם, לפני במהלך ואחרי שיחות עמם ולנצל את הזמן לטובת מה שחשוב לכם באמת.
  • אל תתנו לדברים ליפול בין הכיסאות – ככל שהעסק שלכם ילך ויצמח, כמות הלקוחות תגדל, כמות העובדים תגדל, כמות המשימות תגדל. יהיה לכם ולעובדים שלכם יותר ויותר מאתגר לנהל ולבצע את המשימות, ולכן חשוב לעבוד עם מערכת מקצועית שתסייע לכם לרכב את המשימות היומיות והשבועיות שלכם, לבצע תיעדוף למשימות ופרויקטים ועוד.

לשפר את הקשר עם הלקוחות שלכם עם מערכת CRM חכמה:

החיבור של הלקוחות למותג שלכם הוא המפתח להצלחתו ולצמיחתו. לעתים לוקח זמן ליצור אמון אצל הלקוח ואצל כל אחד התהליך עשוי להיות שונה, מהיר/קצר יותר ולהצריך מענה לנקודות רגישות שונות. המטרה שלכם כעסק הרוצה לצמוח היא לשפר ולייעל את השירות ללקוחות שלכם על מנת לשמור על שביעות רצונם לאורך זמן, לחבר אותם אל המותג שלכם ואולי אפילו להפוך אותם לשגרירים של העסק שלכם. כלומר, מלבד העובדה שהם יהיו לקוחות נאמנים הם גם ימליצו עליכם לקרוביהם. באמצעות מערכת CRM חכמה ניתן יהיה לעשות שימוש בכלים שונים על מנת לשפר את הקשר עם הלקוחות שלכם לדוגמה באמצעות צ'אט בוט חכם המספק להם מידע מהיר ומדויק לצרכים שלהם, באמצעות ניוזלטר שתשלחו להם עם טיפים בעלי ערך, באמצעות יצירת קשר במגוון אפשרויות שונות ועוד.

שדרגו את תהליכי העבודה מול הלקוחות שלכם עם אוטומציות:

אחד המונחים היותר חזקים ביום בתחום העסקים הוא אוטומציה. מדובר על שילוב של תהליכים בארגון הפועלים על ידי הליכים אוטומטיים, ללא צורך בהתערבות אנושית, אלא נעשים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים מבוססי AI. זה יכול להיות שימוש בבוט חכם שמחמם את הלידים לפני השיחה עם נציג המכירות ואף יכול לקבוע מועד לפגישה/שיחה עמו, זה יכול להיות מענה מהיר לשאלות נפוצות, מילוי טפסים אונליין, שליחת חשבונית באופן אוטומטי עם השלמת התשלום ועוד. יש אינספור אפשרויות של אוטומציות בעסקים בשילוב מערכות CRM כאשר חלקן יסייעו לכם לחסוך בעלויות עובדים ובהוצאות בעסק בכלל, אחרות יעזרו לשפר את השירות ללקוחות שלכם ואחרות יעזרו להגדיל את המכירות וההכנסות.

תיעוד כל המידע במקום אחד:

נציג שירות הלקוחות שלכם יושב בעמדה שלו, עם האוזניות על הראש, נס קפה מוכן בצד ממנו הוא לוגם בזהירות שמא לא יפלו לו כמה טיפות על המקלחת, לפתע קופץ במסך המחשב חלון שיחה נכנסת מלקוח. טיפת זיעה עולה מצחו של העובד שלכם, מכיוון שהוא מבין שהוא נכנס לעוד שיחה עם לקוח שירצה לברר מידע מסוים שייקח לו זמן למצוא את המידע בין המערכות השונות בהן עושה החברה שימוש כדי להעניק את התשובה הטובה ביותר ללקוח. זו המציאות של כל חברה שאינה עובדת עם מערכת CRM מסודרת אחת בה מרכזים את כל המידע הקשור ללקוחות, למשימות ולעובדי החברה. בעזרת מערכת שכזו תוכלו לתעד כל שיחה עם לקוח, להקליט את השיחות, לסמן מידע חשוב בכרטסת הלקוח והכי חשוב – במהלך השיחה עם הלקוח, ולעתים אפילו כבר כאשר הוא מצלצל, לפתוח את כרטסת הלקוח שלו עם כל המידע עליו בלחיצת כפתור. כך יוכלו נציגי שירות הלקוחות שלכם להעניק שירות טוב ומהיר יותר ללקוחות שלכם, שירות מדויק יותר, ולשמור על שביעות רצונם.

ניתוח מידע וייצוא דוחות חשובים:

בין אם מדובר על דשבורדים למנהלים שתוכלו ליצור וליצוק אל תוך פעילות החברה שלכם שיוצגו במערכת הCRM שאתם עובדים עמה, ובין אם מדובר על דוחות שתוכלו לייצא דרך המערכת לנתונים מסוימים, יהיה מדובר בכלים חשובים מאוד שתצטרכו לניהול השוטף של העסק שלכם. ידע הוא כוח וכאשר הוא נאגר במקום אחד תוכלו להפיק לקחים חשובים מהדוחות שתנפיקו ולדעת היכן לשים את האצבע ולשפר ביצועים בעסק שלכם. לדוגמה: הנפקת דוח נתונים אודות ביצועים של קמפיין ממומן שעשיתם בפייסבוק בו שלחתם את תנועת הגולשים לדף נחיתה שלכם. נתונים שתוכלו לבדוק יהיו: אחוזי הלחיצה על המודעה שלכם מתוך נתונים הקמפיין בפייסבוק, אחוז האנשים שהשאירו פרטים בדף הנחיתה אל מול כמות המבקרים הכללית בעמוד, כמה מתוך הלידים שהשאירו פרטים הפכו ללקוחות משלמים בפועל ועוד. ככל שתעמיקו את מסע הלקוח תוכלו לאסוף נתונים נוספים. לדוגמה: אם החלטתם שכל מי שנרשם בעמוד יקבל גם סדרת ניוזלטרים במייל באופן אוטומטי, תוכלו להוביל משם לתהליכי מכירה נוספים עם לקוחות שקנו/לא קנו מכם בהתקשרות הראשונית ולהמשיך לאסוף מידע כמו: אחוזי הפתיחה של הניוזלטרים, אחוזי לחיצה על קישורים בתוך הניוזלטר, הלקוחות שהמשיכו ורכשו מוצר נוסף ועוד.

כמובן שכדי שכל מה שדיברנו עליו יצא לפועל צריך לבחור במערכת הCRM הנכונה ולעתים רבות גם לבצע התאמות שונות וחיבור של כלים שונים כדי לסנכרן ולרכז את כל המידע במקום אחד. אנו בCRMERS נשמח לעמוד לשירותכם בבחירה והטמעה של מערכת CRM חכמה שתתאים לכל הצרכים שלכם וללוות אתכם לאורך הדרך בכל הקשור לפתיחה והקצאת משתמשים, ניהול שוטף ותמיכה טכנית, הדרכת עובדים ועוד.