לא כל בעל עסק מודע לכך אך ככל שהחדשנות והטכנולוגיה מתקדמות כך גם היכולות החכמות של התוכנות השונות להפוך את האיכות העסקית של בית העסק מתפתחות גם הן. בעלי עסקים רבים שאנו מדברים איתם אינם מכירים את Zapier וחשוב להכיר, בפועל מדובר בכלי שיכול להפוך את חייכם העסקיים לקלים ופשוטים הרבה יותר. במילים פשוטות, זאפייר מאפשר לכם לחבר בין אפליקציות שונות, כך שהן ידברו אחת עם השנייה ויבצעו פעולות באופן אוטומטי, בלי שתצטרכו להרים אצבע. נשמע לכם כמו חלום? זאת בהחלט מציאות. בואו לגלות עוד.
Zapier – סקירה מקיפה לתוכנה שהולכת לשנות לכם את החיים
תארו לעצמכם את קמפיין הלידים שלכם בפייסבוק רץ, הלידים זורמים, אבל במקום להוריד קבצים ולשלוח אותם ידנית לצוות זאפייר כבר מעדכן את גיליון האקסל שלכם בזמן אמת. כל ליד חדש נרשם אוטומטית בלי טעויות אנוש ובלי בזבוז זמן יקר. נשמע טוב? זה רק קצה הקרחון. זאפייר מציע עולם שלם של אפשרויות. מענה אוטומטי למיילים, עדכון נתונים במערכת ה-CRM שלכם, יצירת משימות חדשות, שליחת הודעות ועוד. כל מה שצריך לעשות זה לבחור את האפליקציות שאתם רוצים לחבר, להגדיר את הפעולות שיתבצעו ולתת לזאפייר לעשות את שלו.
למה זאפייר הוא כלי חובה לכל עסק?
זה לא חדש שזמן שווה כסף, זאפייר חוסך לכם זמן משמעותי ויקר שאתם יכולים להשקיע במשימות חשובות יותר. בנוסף לכך האפקטיביות של התוכנה היא גבוהה מאד. היא בעלת אוטומציה של תהליכים המשפרת את הפרודוקטיביות ומפחיתה טעויות. כל בעל עסק אוהב שיש לו שקט נפשי ועם זאפייר אתם יכולים להיות בטוחים שהכל מתנהל כראוי גם כשאתם לא במשרד כאשר אתם גם במקביל יכולים להיות רגועים בכך שיש עם מי לדבר, על מי לסמוך ויש לכם את הליווי הטוב ביותר לכל שאלה ולכל בעיה. אם אתם תוהים לגבי האם התוכנה מתאימה לעסקים קטנים או גדולים אז חשוב לדעת שגם עסקים קטנים ופרילנסרים יכולים להפיק תועלת עצומה מזאפייר. ניהול משימות, מעקב אחר פרויקטים, תקשורת עם לקוחות, יש פה כל מה שצריך וההתנהלות הופכת לפשוטה ויעילה יותר משמעותית.
מאיפה מתחילים הטמעת זאפייר?
כאשר אתם מתחילים לחשוב על Zapier חשוב שלפני הכל יהיה לכם ליווי מקצועי איכותי המאפשר לכם להטמיע את המערכת כראוי ולקבל את ההדרכה וההכוונה להם אתם זקוקים. הממשק ידידותי למשתמש ויש מגוון עצום של תבניות מוכנות שיעזרו לכם להתחיל. אנחנו יודעים שבתור בעלי עסק הזמן שלכם הוא המשאב הכי יקר ולכן זאפייר היא כבר מזמן תוכנה שאינה נחשבת כפריווילגיה אם כי בתור הכרח, ייעוץ מקצועי מתאים, הטמעה מקצועית וליווי שידריך אתכם יעשו את כל ההבדל לתפעול נכון של התוכנה בתוך העסק שלכם ולתוצאות מקסימליות של פרודוקטיביות ואפקטיביות גם בתוך העסק עצמו וגם מול הלקוחות שלכם.
מהם היתרונות של תוכנה זו?
ראשית, לפני הכל, חשוב לדעת שזאפייר מציעה תכניות בתשלום מגוונות החל מתכנית שהיא בסיסית ועד אל תכנית ארגונית רחבה יותר. לכל תוכני יש מספר שונה של אוטומציות ופעולות שאפשר לבצע ותוכלו לבחור את התוכני שהכי מתאימה לכם וזה למעשה היתרון הגדול ביותר, לבחור את התכנית המתאימה לכם. מעבר לכך, הנה מספר יתרונות מרכזיים נוספים:
- חיסכון בזמן ומשאבים – זאפייר מאפשר לכם להפוך משימות שחוזרות על עצמן לאוטומטיות כך שתוכלו להתמקד במשימות חשובות יותר. במקום להעתיק נתונים ידנית בין מערכות, לשלוח מיילים באופן ידני, או לעדכן גיליונות אקסל, זאפייר יעשה את כל זה בשבילכם.
- שיפור היעילות – אוטומציה של תהליכים מפחיתה טעויות אנוש ומשפרת את הדיוק. במקום להסתמך על זיכרון או רישום ידני, זאפייר ידאג לכך שהכל יתעדכן בצורה מדויקת ואמינה.
- הגברת הפרודוקטיביות – זאפייר מאפשר לכם לבצע יותר משימות בפחות זמן. במקום לבזבז זמן על מטלות טכניות תוכלו להשקיע את הזמן שלכם במשימות אסטרטגיות ויצירתיות.
- שיפור חווית הלקוח – תגובות מהירות ומענה אוטומטי לפניות משפרים את שביעות רצון הלקוחות. במקום לחכות שעות או ימים לתגובה, הלקוחות שלכם יקבלו מענה מיידי, מה שישדרג את חווית השירות ויבנה את הנאמנות למותג.
- גמישות – המערכת תומכת במגוון רחב של אפליקציות ושירותים כך שתוכלו להתאים את האוטומציות לצרכים הספציפיים שלכם. לא משנה באילו כלים אתם משתמשים, סביר להניח שזאפייר יוכל להתחבר אליהם ולייעל את כל תהליכי העבודה שלכם משמעותית.
מדובר בכלי עבודה עוצמתי שהולך לשנות את הדרך שבה אתם מנהלים את העסק שלכם, מתנהלים עם העובדים שלכם ומעניקים מענה ללקוחות שלכם. כאשר אתם מתחברים אל מערכת מתקדמת, אתם לא נשארים מאחור ובתקופה המודרנית כיום כל עסק חייב להמשיך, להתקדם ולצמוח ביחד עם החדשנות והטכנולוגיה על מנת להישאר רלוונטי.
איך זאפייר מועילה במשאבי אנוש?
ניהול העסק הוא ניהול מלא בין אם מדובר על התעסקות עם ענייני כוח אדם ומשאבי אנוש ובין אם בתפעול שירות לקוחות. Zapier מסייעת גם בתחום משאבי האנוש כאשר היא מאפשרת איסוף קורות חיים, שליחת מיילים אוטומטיים למועמדים, זימון לראיונות ועוד. למשל כאשר מועמד מגיש קורות חיים דרך האתר שלכם, זאפייר יכול להוסיף את קורות החיים למערכת גיוס העובדים שלכם, לשלוח למועמד מייל אוטומטי עם אישור קבלת קורות החיים, ולתאם ראיון עבודה. עבור עובדים קיימים המערכת מאפשרת מעקב אחר נוכחות, ניהול חופשות, שליחת תלושי שכר ועוד. למערכת ישנה גם יכולת לעקוב אחר שעות העבודה של העובדים, לאשר בקשות לחופשה ופרמטרים נוספים על פי הגדרה המותאמת אישית.
ליווי מקצועי נכון יוביל אתכם אל תוצאות מוצלחות
כבעלי עסקים זה רק טבעי והגיוני שתרצו להתעסק עם העסק ולא עם אוטומציות שונות והתקנה של מערכות CRM. אנחנו ב-Crmers מבינים את התסכול של התעסקות במערכות אלו כאשר אין ניסיון מקצועי. יש לנו שנים של ניסיון בייעוץ עסקי, ארגוני ושיווקי יחד עם מאות הטמעות של מרכזיות בענן ומערכות CRM שלימדו אותנו שמערכת CRM צריכה להיות מותאמת אישית לעסק, ולא להיפך. צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים, ביחד נתאים לכם או נבנה לכם את המערכת המושלמת עבורכם.